Το συλλεκτικό Pink Ribbon Bracelet από την Estée Lauder Hellas για τον καρκίνο του μαστού

 

Το 1985 ο Οκτώβριος καθιερώθηκε ως Μήνας Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού, σε μία διεθνή εκστρατεία για την αφύπνιση του γυναικείου πληθυσμού και τη συγκέντρωση πόρων για έρευνα, πρόληψη, έγκαιρη διάγνωση και θεραπεία της πιο συχνά εμφανιζόμενης κακοήθειας στις γυναίκες.

Estée Lauder Companies, μια εταιρεία που εμπνέεται από την ομορφιά και πορεύεται με αξίες.

«Ενωμένοι, μπορούμε να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού για όλους». Με αυτό το μήνυμα, εδώ και 29 χρόνια, ο οίκος ομορφιάς Estée Lauder Companies πρωτοστατεί και δεσμεύεται στην αρχική αποστολή της εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού: να δημιουργήσει έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού. Στόχος της εκστρατείας είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για τη ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη, ειδικά όταν γνωρίζουμε ότι ο γυναικείος καρκίνος του μαστού είναι πλέον ο πιο διαγνωσμένος καρκίνος στον κόσμο, με εκτιμώμενα 2.3 εκατομμύρια νέα κρούσματα. Μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 99 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, τα οποία συμβάλουν θετικά στη προσπάθεια που γίνεται σε κάθε χώρα και κάθε κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται η εταιρία.

Pink Ribbon Bracelet, το ροζ βραχιόλι που δίνει ελπίδα

Ήταν το 2005 που η Estée Lauder Hellas, με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, ζήτησε από τον σχεδιαστή πολυτελών υποδημάτων Δούκα Χατζηδούκα να σχεδιάσει μία statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Από τότε και κάθε χρόνο αυτό το μήνα, τo ροζ κορδελάκι, το σύμβολο της εκστρατείας ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού γίνεται το Pink Ribbon Bracelet το οποίο τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο. Φέτος ο Δούκας (μέσα από το brand του Duka), εμπνέεται από την «πλαστικότητα» της εμβληματικής ροζ κορδέλας και δημιουργεί ένα βραχιόλι ωδή στην θηλυκότητα. Οι ανάγλυφες πτυχώσεις σε ροζ σατινέ απόχρωση σε συνδυασμό με το σχήμα του βραχιολιού, δημιουργούν ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα. Η ροζ κορδέλα πλαισιώνεται από μεταλλικό διακοσμητικό που φέρει εσώγλυφο το εμβληματικό σήμα του Pink Ribbon και συμπληρώνεται από το υπόλοιπο μέρος του βραχιολιού σε ασημί μεταλλικό φινίρισμα.

Η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού

Η Ελένη Μενεγάκη, είναι για άλλη μία χρονιά, το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον σχεδιαστή, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2021 συμβάλλοντας στην διάδοση του μηνύματος: #TimeToEndBreastCancer.

Συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος

Κάθε χρόνο ακολουθούμε και εμείς την εκστρατεία συμβάλλοντας στη διάδοση του μηνύματος θέλοντας να δώσουμε ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού. Γιατί, για κάθε αγορά του Pink Ribbon Bracelet, τα έσοδα από την πώληση ενισχύουν σημαντικά το σπουδαίο έργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Τα βραχιόλια διατίθενται ήδη από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 10.50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, από το site esteelauder.gr αλλά και από το δίκτυο φαρμακείων που διαθέτουν προϊόντα Darphin. Η Estée Lauder Hellas, είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για τη συμβολή της στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, καθώς μέχρι σήμερα, έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 3.000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε όλη την Ελλάδα.