Μία ξεχωριστή βραδιά για όλες τις ημέρες

 

«Aυτή την χρονιά θέλουμε όλοι να απολαύσουμε την μαγεία των γιορτών περισσότερο από κάθε άλλη φορά», μας δήλωσε η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores. Και έτσι έγινε. Έχοντας «ντυθεί» χριστουγεννιάτικα με τις εντυπωσιακά στολισμένες βιτρίνες με παραμυθένια διάθεση, το PR event δόθηκε στον πέμπτο όροφο του καταστήματος, σε ένα κάλεσμα για να επικοινωνηθούν Χριστουγεννιάτικες δράσεις του πολυκαταστήματος που βρίσκεται στη συμβολή Σταδίου και Αιόλου, στο κέντρο της Αθήνας.

«Το κέντρο κάθε μεγάλης πόλης είναι η ψυχή της πόλης και ιδιαίτερα τα Χριστούγεννα! Το πολυκατάστημα μας στην Αιόλου αποτελεί σημείο αναφοράς για την Ομόνοια. Θέλαμε να κάνουμε ένα κάλεσμα Χριστουγεννιάτικο γεμάτο ζωή, να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας, να προσελκύσουμε νέο κόσμο και να δώσουμε ένα γιορτινό τόνο και εμείς με την σειρά μας στην ήδη εορταστική ατμόσφαιρα της περιοχής», μας είπε η Βαλέρια Τάραντο CEO notos Department Stores.

Βαλέρια Ταράντο, Ζωή Πυθαρούλη

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε μία shopping εμπειρία καθώς περιηγηθήκαμε στα fashion corners του πολυκαταστήματος προκειμένου να δούμε τις νέες συλλογές ρούχων αλλά και να ιδέες για δώρα για τις γιορτές, για κάθε «βαλάντιο» και στιλ. Γιορτές όμως χωρίς γλυκό δεν γίνεται, αυτό το είχε φροντίσει τα Fresh. Δεν γίνεται όμως και χωρίς πάρτυ!

Το PR event του notos συνεχίστηκε στο ξενοδοχείο Lighthouse Athens  της οικογένειας Brown Hotels, στο All day café bar-restaurant στον 1ο όροφο με θέα το νέο σιντριβάνι της πλατείας Ομονοίας. Εκεί, είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε το νέο premium aperitif Chandon Garden Spritz, του Οίκου Moët Hennessy -ένα Ready to Drink spritz, το οποίο ξεχωρίζει για τον εξαιρετικής ποιότητας αφρώδη οίνο και τα φυσικά συστατικά του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέρος των Χριστουγεννιάτικων δράσεων των πολυκαταστημάτων notos ήταν σε συνεργασία με την εταιρία Cambo, η δημιουργία του διαδραστικού διαγωνισμού allthingsxmas. Στα πλαίσια του δημιουργικού αυτού διαγωνισμού, που διεξήχθη μέσω microsite, ο χρήστης και ο φίλος που προσκάλεσε να συμμετάσχει, καλούνταν να επιλέξουν δώρα ο ένας για τον άλλο, επιλέγοντας μέσα από έξι διαφορετικές κατηγορίες, κερδίζοντας αυτόματα 10% έκπτωση ο καθένας. Εάν κατάφερναν να μαντέψουν τις επιλογές που θα έκανε ο άλλος με σκορ από 3/6 και άνω, μπορούσαν να κερδίσουν από μία κάρτα δώρου 10€, ενώ για όσους πέρναγαν με επιτυχία το απόλυτο τεστ φιλίας και πέτυχαν 6/6, έμπαιναν σε κλήρωση για να διεκδικήσουν από μία κάρτα δώρου 200€ έκαστος.

Μπορεί τα χριστούγεννα να πέρασαν αλλά στο notos μπορεί η κάθε μέρα (μας) να είναι γιορτινή κάνοντας δώρα στον εαυτό μας και στους αγαπημένους μας!