Η μεγάλη δέσμευση της L’Oréal για το βιώσιμο μέλλον της ομορφιάς

Αν για περισσότερα από εκατό χρόνια η L’Oréal είναι αφοσιωμένη στη φροντίδα και στην ομορφιά μας και δεσμεύεται μέσα από την περίφημη φράση της «γιατί σας αξίζει», τώρα δεσμεύεται για άλλη μία φορά με το πρόγραμμα βιωσιμότητας Sharing Beauty With All σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, για ένα καλύτερο περιβάλλον.

Είχα αρκετό καιρό να επισκεφτώ τα γραφεία της εταιρίας στην Νέα Ιωνία και όταν έλαβα την πρόσκληση για την εκδήλωση Sharing Beauty With All και τη ξενάγηση που θα ακολουθούσε, ήμουν περίεργη να δω τι ήταν αυτό το πρόγραμμα και τη γραμμή που έχει χαράξει. Μπαίνοντας στο χώρο, οι αλλαγές ήταν ορατές από την πρώτη στιγμή. Όλα είχαν ανακαινιστεί με σκοπό όχι μόνο να φαίνονται ωραιότερα αλλά με βάση το βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

 

Αφοσιωμένη στην ομορφιά.
Με ένα μοναδικό διεθνές χαρτοφυλάκιό της, που αποτελείται από 34 διαφορετικές και αλληλοσυμπληρούμενες μάρκες, η L’Oréal αποτελεί την κορυφαία εταιρεία ομορφιάς παγκοσμίως και είναι παρούσα σε όλα τα δίκτυα διανομής: κανάλια ευρείας διανομής, πολυκαταστήματα, φαρμακεία, κομμωτήρια, καταστήματα αφορολόγητων ειδών, επώνυμα καταστήματα λιανικής και ηλεκτρονικό εμπόριο. Οι αριθμοί το επαληθεύουν. Ο όμιλος σημείωσε κατά το 2018 πωλήσεις ύψους 26,9 δισ. ευρώ, ενώ απασχολεί 82.600 άτομα παγκοσμίως. Η έρευνα και η καινοτομία, καθώς και μία εξειδικευμένη ερευνητική ομάδα 3.885 ατόμων, αποτελούν τον πυρήνα της στρατηγικής της L’Oréal, που στοχεύει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ομορφιάς σε όλο τον πλανήτη. Έχει αναδειχθεί και βραβευθεί επανειλημμένα ως παγκόσμιος ηγέτης τον τομέα της βιωσιμότητας και αναγνωριστεί ως Global Compact LEAD από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για τις πρωτοβουλίες που προωθεί για το κλίμα και για την υλοποίηση της δέσμευσης για μηδενικές εκπομπές ως το 2050. Επιπλέον, είναι η μοναδική εταιρεία η οποία έχει αναγνωριστεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, με τριπλή “A” διάκριση ως παγκόσμιος περιβαλλοντικός ηγέτης από το Μη Κυβερνητικό Οργανισμό CDP.

Sharing Beauty with All
Το πρόγραμμα Sharing Beauty with All ξεκίνησε το 2013. Πλήρως ενσωματωμένο σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας του Ομίλου, συνοψίζει τις δεσμεύσεις της L’Oréal σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη έως το 2020. Από τον σχεδιασμό των προϊόντων μέχρι και τη διανομή τους, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας παραγωγής ή την προέλευση των συστατικών αξιολογούνται με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος. Πρώτο σημαντικό ορόσημο το 2020.

Οι 4 πυλώνες
«Το πρόγραμμα βιώσιμης ανάπτυξης Sharing Beauty With All αποτελεί κάτι παραπάνω από δέσμευση για όλους εμάς στη L’Oréal: είναι η καθημερινή μας πραγματικότητα σε όλες τις λειτουργίες μας. 1.Καινοτομούμε Βιώσιμα: επανασχεδιάζοντας τα προϊόντα μας με βελτιωμένο περιβαλλοντικό και κοινωνικό προφίλ, 2. Παράγουμε Βιώσιμα: μειώνοντας το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, 3. Ζούμε Βιώσιμα: ενημερώνοντας και ενδυναμώνοντας τους καταναλωτές για να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις, 4. Αναπτύσσουμε Βιώσιμα: προάγοντας τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας στις κοινότητες, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές μας», είπε στην ομιλία του ο κ. Μεντί Κουμπάν, Γενικός Διευθυντής της L’Oréal Hellas, Hellas.
Τα αποτελέσματα της δέσμευσης του Ομίλου είναι ορατά, καθώς όπως αποτυπώθηκε στον πιο πρόσφατο ετήσιο απολογισμό βιωσιμότητας, οι εκπομπές CO2 από τα εργοστάσια και τα κέντρα διανομής έχουν μειωθεί κατά 77% , το 79% των προϊόντων έχει βελτιωμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό προφίλ και 63.584 πολίτες από μη προνομιούχες περιοχές απέκτησαν πρόσβαση στην εργασία. Μέσω συνεχούς έρευνας και πρωτοποριακών συνεργασιών για την προώθηση της καινοτομίας, έχουν ήδη γίνει άλματα προόδου στη χρήση ανακυκλωμένου και ανακυκλώσιμου πλαστικού στις συσκευασίες αλλά και στα σωληνάρια των προϊόντων, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη χωρητικότητα, με την ελάχιστη χρήση πλαστικού. Ενδεικτικά, αναφέρεται η πρόσφατη εφεύρεση του πρώτου καλλυντικού σωληνάριου με βάση το χαρτί, μια εξέλιξη που υποστηρίζει τη φιλοσοφία της βιωσιμότητας και αποτελεί υπόδειγμα καινοτομίας.
«Δεν χρησιμοποιούμε σκουπιδιάρικο» είπε ο Διευθυντής Operations της L’Oréal Hellas, κ. Γιώργος Χριστοδούλου, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα της δέσμευσης σε τοπικό επίπεδο, κάνοντας ειδική αναφορά και στο βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα των ανακαινισμένων γραφείων της εταιρείας. «Η L’Oréal Hellas από το 2005, έθεσε στόχους σε τρία βασικά επίπεδα, και τους πέτυχε. Με τελικό στόχο τη μείωση στο 60% έως το 2020, μειώσαμε κατά 97% τις εκπομπές CO2, κατά 59% την κατανάλωση νερού και κατά 64% την παραγωγή αποβλήτων. Γίνεται επαναχρησιμοποίηση των παλετών και των συσκευασιών πολλαπλών χρήσεων κατά τη διαδικασία της προετοιμασίας των παραγγελιών, καθώς και χρήση ανακυκλωμένου χαρτιού για εκτύπωση, πετυχαίνοντας μηδενικά απόβλητα σε όλες τις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Ο δρόμος μπροστά μας είναι μακρύς, η πορεία μας όμως είναι ξεκάθαρα σχεδιασμένη».

Οι μάρκες αναλαμβάνουν δράση
Η L’Oréal ενθαρρύνει τις μάρκες της να ενισχύσουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση και να κινητοποιήσουν τους συνεργάτες, τους πελάτες και τους καταναλωτές, πάνω σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Ως μέλη του προγράμματος Sharing Beauty with All, οι μάρκες αναγνωρίζουν έναν συγκεκριμένο σκοπό και πραγματοποιούν για αυτόν εκστρατείες ευαισθητοποίησης. Το 2018, πάνω από τις μισές μάρκες του Ομίλου (57%) όπως Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay, και Ralf Lauren Fragrances δεσμευτήκαν, ανέλαβαν δράση και υποστήριξαν προγράμματα.

https://filetransferapi.bbdo.com/download/81842e67-1522-4a6d-a3aa-d2028f6232d4