15 Οκτ Estēe Lauder, Modern Muse το νέο άρωμα για τη γυναίκα του σήμερα
Οι Μούσες ήταν οι θεότητες στην αρχαία ελληνική μυθολογία. Αρχικά ήταν νύμφες του βουνού και των νερών, αποτελούσαν πηγή έμπνευσης για κάθε διανοητική δραστηριότητα και σε πολλά μέρη λατρεύονταν με ιδιαίτερες τιμές. Η Σύγχρονη Μούσα (Modern Muse) είναι δυνατή και σίγουρη για τον εαυτό της, για την πηγαία της θηλυκότητα και για το προσωπικό της στιλ. Είναι η ηρωίδα της ζωής της και πάντα ακολουθεί το ένστικτό της. Είναι ένα ανεξάρτητο πνεύμα με φυσικό μαγνητισμό που προσελκύει τους ανθρώπους κοντά της, τους εμπνέει με το χαμόγελό της και τους «μιλάει» χωρίς καν να πει λέξη. Η Estée Lauder εκφράζει τη ψυχή της Σύγχρονης Μούσας με μια σύνθεση αποτελούμενη από πλούσιες νότες λουλουδιών και ξύλων (Lush Floral Woody), μια πραγματική ενσάρκωση της σύγχρονης πολυτέλειας που αποπνέει αυτοπεποίθηση, στιλ και δημιουργικότητα με μοντέρνα, νεανική αντίληψη. Αποτελούμενο από λεπτές αντιθέσεις και τολμηρές αντιστίξεις, το Modern Muse αποκαλύπτει διαδοχικά επίπεδα δύναμης και λεπτότητας σε μία ελκυστική δημιουργική ένταση. Η πρωτοποριακή δομή «διπλής εντύπωσης – αίσθησης» προσκαλεί τις γυναίκες να ταυτιστούν με το άρωμα μέσω δύο αντιθετικών όψεων:
Σύνθετη νότα λαμπερού γιασεμιού. Αυτή η όψη του αρώματος εκφράζει τη δημιουργική ενέργεια και τη μαγνητική θηλυκότητα της σύγχρονης γυναίκας. Δύο εκχυλίσματα γιασεμιού Sambac, ένα από τα οποία –το κινέζικο γιασεμί Sambac Absolute – νέο στην παλέτα της αρωματοποιίας, δίνουν μια φωτεινή υφή στο θηλυκό μπουκέτο από πλούσιες νότες πολύανθου και κρίνου, εξωτικού μανταρινιού και νέκταρ από αγιόκλημα.
Σύνθετη νότα στιλπνών ξύλων. Το άψογο στιλ, η δύναμη και ο αισθησιασμός εκφράζονται μέσω αυτού του πρωτοποριακού συνδυασμού δύο εκχυλισμάτων πατσουλί, που αγκαλιάζονται από τη βελούδινη αίσθηση της βανίλιας Μαδαγασκάρης, του πλούσιου ξύλου κεχριμπαριού και του απαλού.
«Δημιουργήσαμε το Modern Muse επιλέγοντας προσεκτικά κάθε συστατικό, έτσι ώστε να αντανακλά την προσωπικότητα, το στιλ και την ιδιαίτερη θηλυκότητα της σημερινής γυναίκας», μας είπε η Κάρεν Κούρι, Αντιπρόεδρος του Ομίλου Estée Lauder με αρμοδιότητα τη Διεθνή Ανάπτυξη Αρωμάτων. «Η δημιουργική αντίληψη της διπλής εντύπωσης προσφέρει σε κάθε γυναίκα την ευκαιρία να νιώσει το άρωμα με τον δικό της τρόπο. Κάποιες γυναίκες θα εστιάσουν στα στοιχεία της σύνθετης νότας λαμπερού γιασεμιού, ενώ άλλες θα δουν τις θερμές, πλούσιες νότες των ξύλων ως το κύριο χαρακτηριστικό του αρώματος».
Ο διπλός χαρακτήρας εκφράζεται και στον σχεδιασμό της συσκευασίας. Στα χρώματα: απαλό ροζ για να εκφραστεί η τρυφερή, θηλυκή πλευρά της σημερινής γυναίκας και λεπτομέρειες σε βαθύ ναυτικό μπλε που χαρακτηρίζει τον οίκο. Στο σχήμα: ένα στιβαρό, ψηλό, πολυτελές γυάλινο μπουκάλι με απαλές, στρογγυλεμένες πλευρές. Στη φιλοσοφία: μια νέα αντίληψη της σύγχρονης «θεατρικότητας» με κλασικές πινελιές. Μαζί, αυτές οι αντιθέσεις δημιουργούν μία ισχυρή οπτική έκπληξη που αποτελεί σημαντικό κομμάτι της εμπειρίας Modern Muse.
Κύριο στοιχείο του σχεδιασμού –ο φιόγκος–από τον θρυλικό φιόγκο στο πρώτο άρωμα της Estée Lauder, το Youth Dew, που κυκλοφόρησε το 1953. Για το Modern Muse, ο φιόγκος επανασχεδιάστηκε ως το απόλυτο σύμβολο του στιλ και της κομψότητας, βάζοντας τη χαρακτηριστική πινελιά στο μπουκάλι. Με μοντέλο την Αριζόνα Μιουζ να κάνει το ντεμπούτο της ως τη νέα εκπρόσωπο της Estée Lauder η τηλεοπτική διαφήμιση γυρίστηκε στο Μουσείο Γκούγκενχαϊμ της Νέας Υόρκης, το ιδανικό σκηνικό για να εκφράσει οπτικά την έννοια της Σύγχρονης Μούσας.