29 Δεκ Dr.Jart+, το διάσημο K-beauty brand, ακόμα πιο κοντά σας!
Τι διαφορετικό έχει η κορεάτικη ομορφιά ή αλλιώς K-beauty και τα κορεάτικα καλλυντικά προϊόντα έχουν γίνει τόση δημοφιλή και κατακλύσει την αγορά; Αρκεί να φέρετε στο μυαλό σας την εικόνα των Κορεατισσών με την καθαρή, αψεγάδιαστη και σφριγηλή επιδερμίδα τους και θα την έχετε την απάντηση. Εστιάζονται στην περιποίηση του δέρματος θεωρώντας ότι το δέρμα είναι ο καμβάς του προσώπου, δίνοντας λιγότερη έμφαση στο μακιγιάζ.
Ένα από τα πιο αγαπητά skincare brand είναι η Dr.Jart+ που τώρα Estee Lauder Companies την φέρνει ακόμα πιο κοντά μας διευρύνοντας το δίκτυο διανομής και το γιόρτασε με ένα μεγάλο πάρτι στο Plexi Space, στην Ιερά Οδό.
Το όραμα ενός αρχιτέκτονα
Όσο και αν το όνομα Dr.Jart+ σας παραπέμπει σ’ όνομα γιατρού εντούτοις δεν είναι γιατρός. Είναι φιλοσοφία. Και πιο συγκεκριμένα είναι εκεί που ενώνεται η περιποίηση της επιδερμίδας με την επιστήμη και την τέχνη. Ήταν το 2005 που ο Λι Τσιν Γουκ, ο οποίος εργαζόταν ως αρχιτέκτονας, αποφάσισε να αφήσει τα αρχιτεκτονικά σχέδια στο γραφείο και εντυπωσιασμένος από την υβριδική του λειτουργικότητα ενός προϊόντος που ήταν διαθέσιμο μόνο σε δερματολογικές κλινικές, να εισέλθει στα ιατρικά εργαστήρια προκειμένου να δημιουργήσει ένα προϊόν που να συνδυάζει τα ισχυρά οφέλη μίας κρέμας για την περιποίηση της επιδερμίδας με την κάλυψη μίας βάσης.
Η BB Cream (Blemish Balm), η κρέμα κατά των ατελειών, σχεδιασμένη να χρησιμεύει ως βάση, ενυδατική κρέμα και αντηλιακό, έγινε αμέσως επιτυχία στην Κορέα αναθεωρώντας τη μέχρι τότε περιποίηση της επιδερμίδας. Αλλά ο νεαρός επιχειρηματίας δεν σταμάτησε εκεί. Το όραμα του ήταν να δημιουργήσει μια σειρά καλλυντικών που να συνδυάζει τα πιο προηγμένα συστατικά, την τεχνολογία και τις καινοτομίες της περιποίησης της επιδερμίδας (αυτός είναι ο Δρ.) ενώνοντας τις με έντεχνες εμπειρίες που ξεπερνούν τα συμβατικά πρότυπα ομορφιάς.
Dr.Jart+ δημιουργεί, ξεχωρίζει και το γιορτάζει
Η Dr.Jart+ δημιουργεί προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, που αντανακλούν μία βαθιάκατανόηση της ατομικότητας. Η μάρκα πιστεύει στον εκδημοκρατισμό της ομορφιάς, ενώ ξεχωρίζει προωθώντας μια κουλτούρα συνεχούς εξερεύνησης, όπου η περιποίηση της επιδερμίδας γίνεται μια μορφή τέχνης, καθώς κάθε προϊόν αποτελεί απόδειξη της ακλόνητης αφοσίωσης της μάρκας στην αριστεία και την αυτοέκφραση.
Αυτή τη διαφορετική κουλτούρα – μαζί με τις σειρές – είχα την ευκαιρία να γνωρίσω στο πάρτι όπως η μάρκα μπορούσε να διοργανώσει, οπού κυριαρχούσε το fun και pop στοιχείο και τα παστέλ χρώματα στη διακόσμηση του χώρου, η μουσική των 90ς και 00ς υπό τους χορευτικούς ρυθμούς των Enyphen, του K-band που αποτελεί Global Ambassador της μάρκας και τα διαδραστικά παιχνίδια.