Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας #4

Η άσκηση της εβδομάδας #4

Shoulder blades – Ενδυνάμωση πλάτης

Ξαπλώνετε στο στομάχι σας με τα πόδια τεντωμένα, το ηβικό οστό στο πάτωμα και τραβώντας τον αφαλό προς τη σπονδυλική στήλη. Ανοίγετε τα χέρια στη διαγώνιο πάνω από το κεφάλι, με τεντωμένους τους αγκώνες και με τη μια παλάμη να βλέπει την άλλη. Παίρνετε εισπνοή.

Με την εκπνοή ανασηκώνετε τον κορμό από τον θώρακα, σαν να θέλετε να σηκώσετε το στέρνο, πηγαίνοντας πίσω κ προς τα κάτω τις ωμοπλάτες. Τα χέρια παραμένουν τεντωμένα. Το κεφάλι ανασηκώνεται καθώς ακολουθεί το σώμα

Γυρίζετε στην αρχική θέση με την εισπνοή

Επαναλαμβάνετε 5-8 φορές.

 

Photo 13-10-14 - 4 13 34 μ.μ.

 

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…