Ποιος είναι ο Dr.Age που για αυτόν μιλούν στη Νέα Υόρκη;

Ένα λογότυπο με ένα ανδρικό κεφάλι χωρίς πρόσωπο κάνει ακόμα πιο μυστηριώδη τη μάρκα καλλυντικών που φέρνει το όνομα Dr. Age. «Ο χρόνος τα γιατρεύει όλα», λέει το γνωστό γνωμικό, ο χρόνος όμως δεν είναι φίλος της ομορφιάς μας. Ωστόσο, η ομορφιά έχει να κάνει πολύ περισσότερο από ένα πρόσωπο χωρίς ρυτίδες. Αυτό είναι εύκολο. Η ομορφιά έχει να κάνει με την υγεία και αυτό υπόσχεται η νέα μεγάλη άφιξη. «Το νέο τρεντ είναι η υγεία», λέει ο Δημήτρης Κατσαχνιάς, ο ένας από τους δύο δημιουργούς. Τον Δημήτρη Κατσαχνιά τον γνωρίζω από πολύ παλιά. Entrepreneur, strategist, marketer και new business developer, όπως τον περιγράφουν, άφησε τις υψηλόβαθμες θέσεις που κατείχε στην L’ Oreal και στην Lancome στο Παρίσι, για να κάνει τη δική διαφημιστική εταιρία. Την Air Paris, με γραφεία στο Παρίσι, στην Νέα Υόρκη και στην Σαγκάη. Πολλά χρόνια γνωρίζω και τον Νίκο Μεταξωτό, τον άλλο δημιουργό της μάρκας. Πλαστικός χειρουργός, δημιουργός των πρωτοποριακών κλινικών ομορφιάς SYMMETRIA, με παρουσία στη Μέση Ανατολή και στην Ευρώπη και Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, θεωρεί ότι “Minimum Intervention, Maximum Effect”, είναι η φιλοσοφία που τον χαρακτηρίζει και την οποία εφαρμόζει σε κάθε ιατρικό, επιχειρηματικό ή όποιο άλλο έργο του.

The science of prime age
Υπάρχουν οι κλασικοί τρόποι μέτρησης της ομορφιάς και της ποιότητας ενός δέρματος (ελαστικότητα, ενυδάτωση, φωτογήρανση, ρυτίδωση, κ.λπ.), υπάρχει και ο μαθηματικός τύπος prime age index που προσμετρά την καλύτερη θεωρητική ηλικία τις ομορφιάς, της υγείας ή της φυσικής κατάστασης ενός ανθρώπου, σε σχέση με το σήμερα. Σε αυτή τη θεωρία κατέληξαν οι δύο δημιουργοί της Dr.Age. Η οποία βασίζεται ότι μέχρι τώρα δεν λαμβανόταν υπόψη η ψυχολογία και η υποκειμενικότητα κάθε ατόμου που έχει με την εικόνα του με την αποτελεσματικότητα ενός προϊόντος. Γιατί το πιο σημαντικό είναι πως βλέπουμε εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας. Αυτό προσπαθεί να ενώσει η μάρκα.

 

Ο κανόνας των τριτημορίων
Είναι ίδιες οι ανάγκες μας σε όλες τις περιοχές του προσώπου μας. Η απάντηση είναι όχι. Ο κανόνας των τριτημορίων είναι μία γεωγραφία του προσώπου που την χρησιμοποιούν οι πλαστικοί χειρουργοί. Αυτή εφαρμόζει η Dr. Age. Τα προϊόντα της έχουν σχεδιαστεί με πολύ στοχευμένη δράση σε κάθε πρόβλημα και στην περιοχή όπου αυτό εντοπίζεται για να επαναφέρουν την επιδερμίδα σε βάθος και να χαρίσουν λάμψη και υγεία.

Dr. Age = Aesthetics + Health + Lifestyle
Η ομορφιά και η υγεία ότι είναι δύο ανεξάρτητα πράγματα, είναι μια παλιά αντίληψη. Η νέα προοπτική είναι ο συνδυασμός των δύο σε μια ολιστική πρόταση που συνδυάζει ταυτόχρονα προϊόντα και υπηρεσίες σε ομορφιά, υγεία, διατροφή και διαχείριση βάρους. Αυτή είναι η μάρκα Dr. Age. Mια skincare σειρά με εμφανή αποτελέσματα που πάει την ομορφιά ένα βήμα πιο πέρα στοχεύοντας στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε περιοχής του προσώπου μέσω επαναστατικών προϊόντων και πρωτοκόλλων. Ένας ακόμα λόγος που από τη στιγμή που λανσαρίστηκε στη Νέα Υόρκη.