Αρχική / Being Well / Μήπως δεν φέρεστε σωστά στο κρύωμα σας;

Μήπως δεν φέρεστε σωστά στο κρύωμα σας;

Μύτη βουλωμένη, λαιμός που πονάει, ελαφρά ρίγη, είναι μερικά από τα συμπτώματα ενός κοινού κρυολογήματος, που δείχνουν ότι ο οργανισμός έχει αρχίσει να ασθενεί. Ωστόσο έχετε πάρει την απόφαση να το παραβλέψετε. Όμως δεν θα πιάσει αν το αγνοήσετε. Η προσποίηση ότι δεν είσαστε άρρωστες είναι ένα από τα πιο συχνά λάθη που μπορεί όχι μόνο να αποτρέψει να γίνετε γρήγορα καλά, αλλά να κάνει το κρύωμα χειρότερο. Όταν αρρωσταίνετε πρέπει να φροντίσετε τον εαυτό σας. Το σώμα σας χρειάζεται επιπλέον ενέργεια για να καταπολεμήσει τη λοίμωξη κι αν δεν τη δώσετε θα εξαντλήσετε περαιτέρω τον οργανισμό σας, ειδικά αν έχετε πυρετό.

Δεν κοιμάστε αρκετά. Σίγουρα οι δουλειές πρέπει να τελειώσουν, όμως ο ύπνος είναι το κλειδί για ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Μελέτες έχουν δείξει ότι λιγότερο από επτά ώρες ύπνο τριπλασιάζει τις πιθανότητες να αρπάξουμε κρύωμα. Για αυτό προσπαθήστε να ξεκουράζεστε όσο μπορείτε κι αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε καλά το βράδυ, αρπάξτε οποιαδήποτε ευκαιρία σας δοθεί για να βρεθείτε στο κρεβάτι.

Σας πιάνει έντονο στρες. Με τις καθημερινές καταστάσεις που βιώνουμε και τον βομβαρδισμό των δυσάρεστων νέων, είναι δύσκολο να αποφύγετε να αγχωνόσαστε, αλλά το πολύ άγχος ή συσσώρευση του στρες ανεβάζει τα επίπεδα της κορτιζόλης, η οποία λειτουργεί τοξικά εξουθενώνοντας το ανοσοποιητικό σύστημα και τις αντιστάσεις.

Ελαττωμένη πρόσληψη υγρών. Μπορεί το χειμώνα να μη νιώθετε την αίσθηση της δίψας, αλλά ο οργανισμός χρειάζεται αρκετά υγρά, για να ανταποκριθεί στην αύξηση της θερμοκρασίας. ειδικά όταν υπάρχει ρινική συμφόρηση. Εκτός από το νερό, το τσάι, οι χυμοί, οι ζωμοί και οι σούπες βοηθούν ιδιαιτέρως.

Κατανάλωση αλκοόλ. Είναι γνωστό ότι το πολύ αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση, γεγονός που μπορεί να επιδεινώσει το κρύωμα. Επιδρά επίσης αρνητικά αν λαμβάνετε φαρμακευτική αγωγή και καταστέλλει τις άμυνες του ανοσοποιητικού συστήματος. Μέχρι να αισθανθείτε και πάλι καλά, καλύτερα είναι να το αποφύγετε.

Υπερβολική χρήση αποσυμφορητικών σπρέι. Βοηθούν στην αρχή στην καταπολέμηση του μπουκώματος προκαλώντας αγγειοσύσπαση, ωστόσο η παράταση της χρήσης πάνω από τρεις ημέρες δημιουργεί εξάρτηση και μπορεί να επιδεινώσει τη συμφόρηση. Καλύτερα να χρησιμοποιείτε πιο ήπια διαλύματα, όπως σπρέι φυσιολογικού ορού.

Συνεχίζετε να καπνίζετε. Ίσως να μη το γνωρίζετε, αλλά οι καπνιστές κρυολογούν πιο συχνά από τους μη καπνιστές. Και όταν αρρωστήσουν, το κρυολόγημα είναι πιο βαρύ και διαρκεί περισσότερο. Το κάπνισμα καταστρέφει τα κύτταρα στους πνεύμονες δυσκολεύοντας με αυτό τον τρόπο την καταπολέμηση του. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να σταματήσετε να καπνίζετε και να μην αφήνετε κανέναν γύρω σας να κάνει το ίδιο.

(πηγή: ιντερνετ)

Δείτε επίσης

Αρμονία, ένα κέντρο ευεξίας στην Ύδρα για το σώμα και το πνεύμα

Για «να είμαστε καλά», στη γραφική Ύδρα υπάρχει το ιδανικό μέρος για να διατηρήσετε την ομορφιά σας και να ασκηθείτε…