Σάββατο , 21 Οκτώβριος 2017
Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας #49

Η άσκηση της εβδομάδας #49

Ενδυνάμωση ώμων

Η ωμική ζώνη είναι η πιο κινητική άρθρωση του σώματος μας, αυτό όμως το εύρος κινήσεων την κάνει ασταθή και την πιο ευάλωτη σε τραυματισμούς. Υπάρχουν πολλοί μυς που κινούν τους ώμους και προσφέρουν σταθερότητα, σημαντικό όμως είναι να τους ενδυναμώσετε για να μπορούν να προσφέρουν αυτή την υποστήριξη.

Για να αυξήσετε τη δύναμη, χρησιμοποιήστε αντίσταση, είτε με βαράκια, είτε με λάστιχο. Το λάστιχο παρέχει προοδευτική αντίσταση, που σημαίνει ότι εσείς καθορίζετε το βαθμό της έντασης και το πλεονέκτημα είναι ότι μπορείτε να το παίρνετε μαζί σας.

Κάμψη: Σε όρθια στάση, έχοντας τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα των ισχίων με τα πέλματα παράλληλα (ή σε V σχήμα), ίσιο και σταθερό τον κορμό, κρατάτε την άκρη του λάστιχου με το ένα χέρι και πατάτε την άλλη άκρη με το πόδι για να το σταθεροποιήσετε. Με τεντωμένο το βραχίονα, παίρνετε εισπνοή και με την εκπνοή σηκώνετε το χέρι μπροστά μέχρι το ύψος του ώμου. Με την εισπνοή επιστρέφετε στην αρχική θέση. Επαναλαμβάνετε 15 φορές, σε κάθε χέρι

Απαγωγή: Στην ίδια θέση και με τις ίδιες αναπνοές, αυτή τη φορά σηκώνετε το χέρι στο πλάι. Επαναλαμβάνετε 15 φορές σε κάθε χέρι.

Σημεία προσοχής: κρατάτε σταθερή την ωμοπλάτη καθώς εκτελείτε τις ασκήσεις

Tips: ενεργοποιήστε το powerhouse

Photo 18-7-15 - 10 27 15 π.μ. (1)

Photo 18-7-15 - 10 27 47 π.μ. (1)

Δείτε επίσης

10 καθημερινές ασκήσεις γιόγκα στο σπίτι για καλό και γερό σώμα

Όταν ο χρόνος πιέζει, υπάρχουν δέκα ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και σας δίνουν την ενέργεια, τη δύναμη και την ευλυγισία…