Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας #47

Η άσκηση της εβδομάδας #47

Περπάτημα μέσα στη θάλασσα

Δεν χρειάζεται να φοράτε πάντα ρούχα γυμναστικής και αθλητικά παπούτσια για να ασκηθείτε! Τώρα στις διακοπές επωφεληθείτε από τις ώρες που θα βρίσκεστε στη θάλασσα για να κάνετε τις συνηθισμένες σας ασκήσεις, όπως το περπάτημα. Μπορεί να ακούγεται απλή σαν άσκηση, ωστόσο σύμφωνα με μελέτες, το περπάτημα στα ρηχά της θάλασσας απαιτεί περισσότερη ενέργεια από ότι στην ξηρά, λόγω της αντίστασης του νερού. Αποτελεί μια πολύ καλή αεροβική άσκηση που βελτιώνει το καρδιαγγειακό σύστημα και ενδυναμώνει τα πόδια. Mπείτε στη θάλασσα εκεί που το νερό να φτάνει περίπου στο ύψος των μηρών σας και αρχίστε να περπατάτε με έντονο ρυθμό.

Γυμνάζετε τους τετρακέφαλους μυς των ποδιών και αν περπατήσετε ανάποδα δυναμώνετε και τους δικέφαλους μυς (τους πίσω μυς των μηρών).

Photo 12-8-15 - 9 11 21 π.μ.

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…