Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας #40

Η άσκηση της εβδομάδας #40

Ενδυνάμωση προσαγωγών

Είναι μύες που βρίσκονται στο εσωτερικό μέρος των μηρών. Συντελούν τόσο στη στάση σταθεροποιώντας τη λεκάνη, όσο και στην κίνηση κατά το βάδισμα ή το τρέξιμο διασφαλίζοντας τη σταθερότητα του σώματος.

Σε όρθια θέση, φέρνετε το δεξί σας πόδι μπροστά και το σταυρώνετε μπροστά από το αριστερό πόδι. Από αυτό το σημείο, κάνετε μικρή απαγωγή προς το πόδι στήριξης. Κάνετε 2 σετ των 10-15 επαναλήψεων και επαναλαμβάνετε με το άλλο πόδι.

Σημεία προσοχής: μην αφήσετε τον κορμό σας να γείρει – διατηρείτε σ’ ευθεία γραμμή την λεκάνη και τους ώμους – έχετε τεντωμένο και το πόδι στήριξης.

Τip: επειδή η παραπάνω άσκηση γυμνάζει και τους γλουτούς, εκτελέστε την και μ’ έξω στροφή το πόδι για να «πιάσει» άλλη γωνία.

Photo 27-5-15 - 11 12 37 π.μ.

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…