Αρχική / Working Out Well / H άσκηση της εβδομάδας #6

H άσκηση της εβδομάδας #6

Γάτα

Ο Τζόζεφ Πιλάτες έλεγε ότι η κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης είναι που καθορίζει την ηλικία του ανθρώπου. Στο πιλάτες υπάρχουν αρκετές ασκήσεις για να την αυξήσουν, μία από αυτές είναι η κλασική «γάτα».

Έρχεστε σε τετραποδική θέση (ή θέση τραπεζιού), με τα χέρια τεντωμένα στο άνοιγμα των ώμων και σ’ ευθεία ώστε οι καρποί να είναι κάθετοι, τα δάχτυλα να κοιτούν μπροστά και τα γόνατα ανοιχτά στο άνοιγμα των ισχίων, τη σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη σε ουδέτερη θέση, τους κοιλιακούς τραβηγμένους προς τη σπονδυλική στήλη, τους ώμους κάτω, τις ωμοπλάτες πίσω και τα πλευρά μέσα.Παίρνετε εισπνοή και με την εκπνοή στρογγυλεύετε την πλάτη, κάνοντας κάμψη ξεκινώντας από τη λεκάνη και αφήνοντας το κεφάλι να ακολουθήσει τη στάση. Με την εισπνοή επιστρέφετε στην ουδέτερη θέση και με την εκπνοή κάνετε μία μικρή έκταση κοιτώντας μπροστά.

Επαναλαμβάνετε 5 φορές

Photo 27-10-14 - 5 12 26 μ.μ.

 

Δείτε επίσης

10 καθημερινές ασκήσεις γιόγκα στο σπίτι για καλό και γερό σώμα

Όταν ο χρόνος πιέζει, υπάρχουν δέκα ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και σας δίνουν την ενέργεια, τη δύναμη και την ευλυγισία…