Κυριακή , 22 Οκτώβριος 2017
Αρχική / Looking Well / Estēe Lauder, το ροζ βραχιόλι της υγείας

Estēe Lauder, το ροζ βραχιόλι της υγείας

1 (2)Είναι το βραχιόλι που αγαπάμε περισσότερο! Ο λόγος; Γιατί συμβολίζει κάτι που αφορά όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας και αποτελεί το μεγαλύτερο φόβο μας. Τον καρκίνο του μαστού, που όταν διαγνωσθεί έγκαιρα μπορεί να ιανθεί με τις κατάλληλες θεραπείες και να μειωθούν οι θάνατοι.

Από το 1992 η Estēe Lauder Companies πρωτοστατεί στην ενημέρωση κατά του Καρκίνου του Μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Με σύμβολο τη ροζ κορδέλα, στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

Το 2005 επέκτεινε τις ενέργειές της στην Ελλάδα για την ευαισθητοποίηση του κοινού, αναθέτοντας στον γνωστό σχεδιαστή Δούκα το σχεδιασμό μιας αποκλειστικής δημιουργίας. Ο Δούκας, αντλώντας έμπνευση από το σύμβολο της εκστρατείας, τη Ροζ Κορδέλα, δημιούργησε ένα Ροζ Βραχιόλι από δέρμα όπου αναγραφόταν το μήνυμα Pink Ribbon. Η υποστήρικη του κόσμου ήταν συγκινητική και η αποδοχή εντυπωσιακή. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το βραχιόλι έγινε sold out. Κάθε χρόνο, ολοένα και περισσότερος κόσμος υποστηρίζει την ενέργεια, αγοράζοντας το βραχιόλι. Και μέσα σε αυτά τα δέκα χρόνια, περισσότεροι από 20 άνθρωποι της τέχνης, της μόδας, της τηλεόρασης και του αθλητισμού έχουν υποστηρίξει αφιλοκερδώς το Ροζ Βραχιόλι της Estēe Lauder και του Δούκα, με στόχο να συγκεντρωθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσό για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Φέτος, το βραχιόλι είναι συλλεκτικό. Φτιαγμένο από ειδικά διαμορφωμένο μεταξωτό σατέν ύφασμα στο χρώμα του δέρματος και εσωτερικό «επανερχόμενο υλικό», με μέταλλο σε φινίρισμα ροζ-χρυσό 24Κ που φέρει τρισδιάστατο το διεθνές «ροζ φιογκάκι». Στην εσωτερική πλευρά είναι χαραγμένο το «10th» , συμβολίζοντας τη δέκατη χρονιά δημιουργίας του.

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet για δεύτερη χρονιά, θέλοντας με τη συμμετοχή της, να ενισχύσει δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας και τη σημαντικότητα της πρόληψης.

Τα βραχιόλια θα διατίθενται ολόκληρο το μήνα Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων της Estēe Lauder και από τα φαρμακεία μέσω της Darphinσε όλη την Ελλάδα. Αγοράζοντας αυτό το συμβολικό αξεσουάρ, συμμετέχετε κι εσείς στην παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού.

Για να μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estēe Lauder Companies, μπείτε στο: bcacampaign.com & #BCAstrength

Δείτε επίσης

Estée Lauder, γιορτάζει την 25η επέτειο της Εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού

Το πρωτοποριακό όραμα της Έβελυν Λώντερ και το έργο της γιορτάζεται φέτος…