Κυριακή , 22 Οκτώβριος 2017
Αρχική / Working Out Well / Έχουν οι γυναίκες που γυμνάζονται καλύτερη σεξουαλική ζωή;

Έχουν οι γυναίκες που γυμνάζονται καλύτερη σεξουαλική ζωή;

o-WOMAN-EXERCISING-facebook

Έχετε βάλει την κατάλληλη μουσική να παίζει, να ταιριάζει στην περίπτωση για να μπείτε στο κλίμα. Σιγά-σιγά οι χτύποι της καρδιάς αρχίζουν να ανεβαίνουν, οι μυς να συσπώνται, η αναπνοή να επιταχύνεται και οι πρώτες σταγόνες ιδρώτα να τρέχουν. Μέχρι την ώρα που θα τελειώσετε θα έχετε λαχανιάσει, κουραστεί, μπορεί και να εξαντληθεί αλλά θα νιώθετε αναψοκοκκινισμένες, λαμπερές και ικανοποιημένες. Αν σας ρώταγαν η παραπάνω περιγραφή ταιριάζει καλύτερα: α. μετά από μία προπόνηση β. μετά από έντονη σεξουαλική επαφή, τι θα απαντούσατε;

Η αλήθεια είναι ότι και οι δύο δραστηριότητες προκαλούν παρόμοιες αντιδράσεις στο καρδιοαναπνευστικό, μυϊκό και νευρολογικό σύστημα.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, οι ερευνητές έχουν κάνει σημαντικές ανακαλύψεις σχετικά με τον εγκέφαλο και τις συνδέσεις του φύλου και της άσκησης. «Η σωματική δραστηριότητα φαίνεται να είναι ένα ισχυρό αφροδισιακό για τις γυναίκες», εξηγεί η Τίνα Πένχολλοου, Ph.D., αναπληρώτρια καθηγήτρια προαγωγής της υγείας στο πανεπιστήμιο Florida Atlantic, ο οποία έχει δημοσιεύσει έρευνα σχετικά με το πώς η άσκηση επηρεάζει τη σεξουαλική αυτοεκτίμηση. Στην πραγματικότητα, η τακτική άσκηση μπορεί να παίζει πιο σημαντικό ρόλο στην σεξουαλική ικανοποίηση απ’ ότι άλλοι παράγοντες όπως το σεξ, το σωματικό βάρος, ακόμα και από τη σημερινή συναισθηματική κατάσταση που βρισκόσαστε. Για ποιους λόγους;

Ενισχύει την αυτοσυγκέντρωση

Σας φιλάει στο λαιμό και εσείς σκέφτεστε τα πράγματα που πρέπει να κάνετε. Είδη ασκήσεων όπως το πιλάτες, η γιόγκα ή το bodyArt που εστιάζονται στη ζεύξη μυαλού και σώματος, βοηθούν μέσα από τη συμμετοχή του νου και της συνειδητής σκέψης να δυναμώσετε το σώμα και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση.

Επιταχύνει τη διέγερση

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που ασκούνται τακτικά, διεγείρονται πιο γρήγορα και φτάνουν σε πιο έντονο οργασμό. Μια γυναικεία έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Όστιν έδειξε ότι οι γυναίκες που είδαν μία μικρή ταινία πορνό μετά από είκοσι λεπτά έντονου σπίνινγκ, είχαν διεγερθεί 169 τοις εκατό περισσότερο (όπως υποδεικνύετε από τη ροή του αίματος), απ’ ότι οι γυναίκες που το παρακολούθησαν χωρίς να είχαν προηγουμένως αθληθεί. Κατά τη διέγερση, το αίμα ρέει με μεγαλύτερη ένταση προκαλώντας την υπεραιμία των αγγείων που παρατηρούνται και στο αιδοίο το οποίο αρχίζει να ανταποκρίνεται στην ευχαρίστηση. Η αερόβια άσκηση που ενδυναμώνει την καρδιά και βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, μπορεί επίσης να μειώσει τη χρόνια φλεγμονή, η οποία μπορεί να βλάψει τα αιμοφόρα αγγεία και τη μικροκυκλοφορία, παρακωλύοντας τη σεξουαλική ευδαιμονία σας.

Δυναμώνετε τους πνεύμονες

Γνωρίζετε πόσο σημαντική είναι η αναπνοή και πόσο επηρεάζει όλες τις λειτουργίες της ζωής. Όμως το λάθος που κάνουμε είναι ότι λίγο της δίνουμε σημασία και οι περισσότεροι αναπνέουμε γρήγορα και ρηχά. Η σωστή αναπνοή δυναμώνει τους πνεύμονες, κάνει πιο λειτουργική την καρδιά, οδηγεί σε ηρεμία. Μία βαθιά αναπνοή όπως γίνεται στη γιόγκα και στο πιλάτες, δίνει περισσότερο οξυγόνο, βελτιώνει την υγεία του νευρικού συστήματος και δημιουργεί μεγαλύτερη συγκέντρωση, ενώ μία υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση οπού κάνουμε μικρές και πιο κοφτές αναπνοές (όπως στην αποκορύφωση) αυξάνοντας τη χωρητικότητα των πνευμόνων, θα δώσουν μεγαλύτερη ικανοποίηση στις προσωπικές σας στιγμές.

Ανεβάζει την λίμπιντο

Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ενδυνάμωσης, το σώμα σας παράγει υψηλότερα επίπεδα της αυξητικής ορμόνης και της τεστοστερόνης, ορμόνες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των μυών, αλλά και στη σεξουαλική ορμή. Μια μελέτη του 2013 έδειξε ότι κάνοντας ασκήσεις με βαράκια τακτικά (τρεις ημέρες την εβδομάδα) διατηρούνται τα επίπεδα αυτών των ορμονών υψηλά. Σε συνδυασμό με την ένταση της κίνησης, τα ευεργετικά αποτελέσματα για την καρδιά αλλά και για τις αρτηρίες που γίνονται πιο μαλακές κι ελαστικές χάρη στην παραγωγή νιτρικού οξέος, σημειώνεται αύξηση της λίμπιντο.

Ενισχύει την αντοχή

Σε μερικές γυναίκες μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος να έρθουν σε οργασμό. Αν το σώμα δεν είναι γυμνασμένο, μπορεί γρήγορα να κουραστεί και η πράξη να χαλαρώσει πριν ολοκληρωθεί. Η τακτική άσκηση βελτιώνει την αντοχή και ενδυναμώνει τους μυς σας ώστε να έχετε περισσότερη δύναμη και ενέργεια, ώστε να μη χρειαστεί να διακόψετε.

Νιώθετε πιο σέξι

Η άσκηση μεταμορφώνει τον τρόπο που βλέπετε το σώμα σας και τον τρόπο που απολαμβάνετε το σεξ. Έχει διαπιστωθεί ότι οι γυναίκες που ασκούνται τακτικά έχουν περισσότερες πιθανότητες να βαθμολογήσουν την επιθυμία και τη σεξουαλική τους απόδοση υψηλότερα από το μέσο όρο. Αλλά δεν είναι απαραίτητα λόγω ενός ωραίου σώματος. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες όλων των μεγεθών ανέφεραν μεγαλύτερη εκτίμηση του σώματος (λόγω της καλύτερης φυσικής κατάστασης αλλά και της προόδου που έβλεπαν) και αυτή η αίσθηση τις έκανε ν’ απολαμβάνουν το σεξ περισσότερο και να έχουν περισσότερους οργασμούς.

Φτιάχνει τη διάθεσή σας

Ακόμη και λίγο άκεφη να αισθάνεστε μπορεί να αποδυναμώσει την επιθυμία για σεξ. Η άσκηση ωστόσο δείχνει τα ευεργετικά της οφέλη και στην ψυχολογική κατάσταση. Μειώνει το άγχος, ανεβάζει τα επίπεδα ορμονών (με κυριότερη την η β-ενδορφίνη), οι οποίες αλλάζουν τη διάθεσή μας, μειώνουν το αίσθημα του πόνου και προκαλούν ευφορία. Το γρήγορο περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι, το ποδήλατο και γενικά η γυμναστική μεγάλης διάρκειας και χαμηλής έντασης, αποτελούν τα πιο ισχυρά φυσικά αντικαταθλιπτικά. Και αυτό ισχύει για όλες τις ηλικίες.

Μειώνει τις αναστολές

Υπάρχουν γυναίκες που εκνευρίζονται ιδιαιτέρως όταν ο σύντροφός τους αγγίζει κάποιο σημείο του σώματος τους που δεν τους αρέσει. Ωστόσο αυτό μπορεί να αλλάξει μέσα από ένα πρόγραμμα άσκησης. Ιταλοί ερευνητές έβαλαν μια μικρή ομάδα παχύσαρκων γυναικών που είχαν σεξουαλικά παράπονα σε ένα πρόγραμμα που στόχευε στην απώλεια βάρους (περιελάμβανε διατροφή και περίπου 10 ώρες άσκησης χαμηλής έντασης την εβδομάδα). Όχι μόνο έχασαν κατά μέσο όρο 16 κιλά, αλλά επίσης ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα λίπανσης και σεξουαλικής συχνότητας μετά από 16 εβδομάδες.

Η απώλεια βάρους, που είχε να κάνει κάτι περισσότερο από τη βελτίωση της εικόνας του σώματος, βοήθησε επίσης να βελτιώσει την αντίσταση στην ινσουλίνη. Υπέρβαρες γυναίκες των οποίων τα σώματα δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ορμόνη για την επεξεργασία της γλυκόζης, τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα της τεστοστερόνης, η οποία μειώνει την αυτοπεποίθηση και την σεξουαλική ανταπόκριση.

Σας κάνει πιο ευαίσθητες

Και δεν εννοούμε να κλαίτε κατά τη διάρκεια του σεξ. Ο ιστός που σχηματίζει την κλειτορίδα περιέχει 8.000 νευρικές ίνες που εκτείνονται σε ολόκληρη την πυελική περιοχή, συμπεριλαμβανομένων των κολπικών τοιχωμάτων. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι η σωματική δραστηριότητα ετοιμάζει το σώμα για σεξουαλική δραστηριότητα, κάνοντας το πιο ευαίσθητο στην αφή και στα ερεθίσματα, πιθανόν επειδή ενεργοποιεί ένα δίκτυο νευρώνων γνωστό ως το συμπαθητικό νευρικό σύστημα, η οποία ελέγχει τη διέγερση.

(πηγή: Women’s health)

Δείτε επίσης

10 καθημερινές ασκήσεις γιόγκα στο σπίτι για καλό και γερό σώμα

Όταν ο χρόνος πιέζει, υπάρχουν δέκα ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και σας δίνουν την ενέργεια, τη δύναμη και την ευλυγισία…