Be well

Είναι η ώρα του ύπνου, αλλά σας έχει πιάσει αϋπνία;

 

Photo 16-2-16 - 8 21 14 μ.μ.Αντί να μετράτε πρόβατα για να κοιμηθείτε, η παρακάτω άσκηση από τη γιόγκα, θα βοηθήσει να ηρεμήσει το μυαλό και το σώμα και να χαλαρώσετε

Viparita Karani (ανύψωση ποδιών)

• Καθίστε απέναντι από ένα τοίχο. Καθώς ξαπλώνετε με την πλάτη, σηκώνετε τα πόδια σας μέχρι ν’ ακουμπήσουν τεντωμένα επάνω στον τοίχο. Προσαρμόζετε τη θέση σας ώστε η λεκάνη να είναι κοντά στον τοίχο

• Έχετε τα χέρια σας ανοιχτά με τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω.

• Κλείστε τα μάτια και αρχίστε να κάνετε βαθιές αναπνοές, καθώς θα αφήνετε το σώμα σας να χαλαρώνει σε αυτή τη θέση

Αν δεν αισθάνεστε καμία ενόχληση, μπορείτε να παραμείνετε σε αυτή τη στάση έως και 5 λεπτά

 

Δείτε επίσης

10 καθημερινές ασκήσεις γιόγκα στο σπίτι για καλό και γερό σώμα

Όταν ο χρόνος πιέζει, υπάρχουν δέκα ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και σας δίνουν την ενέργεια, τη δύναμη και την ευλυγισία…