Be well

Είναι η ώρα του ύπνου, αλλά σας έχει πιάσει αϋπνία;

 

Photo 16-2-16 - 8 21 14 μ.μ.Αντί να μετράτε πρόβατα για να κοιμηθείτε, η παρακάτω άσκηση από τη γιόγκα, θα βοηθήσει να ηρεμήσει το μυαλό και το σώμα και να χαλαρώσετε

Viparita Karani (ανύψωση ποδιών)

• Καθίστε απέναντι από ένα τοίχο. Καθώς ξαπλώνετε με την πλάτη, σηκώνετε τα πόδια σας μέχρι ν’ ακουμπήσουν τεντωμένα επάνω στον τοίχο. Προσαρμόζετε τη θέση σας ώστε η λεκάνη να είναι κοντά στον τοίχο

• Έχετε τα χέρια σας ανοιχτά με τις παλάμες στραμμένες προς τα πάνω.

• Κλείστε τα μάτια και αρχίστε να κάνετε βαθιές αναπνοές, καθώς θα αφήνετε το σώμα σας να χαλαρώνει σε αυτή τη θέση

Αν δεν αισθάνεστε καμία ενόχληση, μπορείτε να παραμείνετε σε αυτή τη στάση έως και 5 λεπτά

 

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…