Σάββατο , 21 Οκτώβριος 2017
Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση που κάνει θαύματα

Η άσκηση που κάνει θαύματα

Αν η σανίδα θεωρείται η «βασίλισσα των ασκήσεων» επειδή όλοι οι μυς του σώματος ενεργοποιούνται, το κολύμπι θεωρείται ο «βασιλιάς των σωματικών δραστηριοτήτων» με τα οφέλη που προσφέρει στη φυσική μας κατάσταση και ψυχική μας διάθεση. Για αυτό, τώρα στις διακοπές, με τη θάλασσα στα πόδια σας, κάντε διακοπές από το συνηθισμένο πρόγραμμα ασκήσεων που με συνέπεια τηρούσατε τους προηγούμενους μήνες, αφήστε στην άκρη τα βαράκια, φορέστε τα γυαλάκια κολύμβησης, βουτήξτε στα δροσερά νερά και κολυμπήστε. Γρήγορα θα καταλάβετε πόσο αναζωογονητικό και τονωτικό είναι το θαλασσινό νερό πάνω σας και πως μ’ ένα δροσερό τρόπο μπορείτε να αποκτήσετε ένα σφιχτό και δυνατό σώμα!
Η κολύμβηση χάρη στην αντίσταση του νερού, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και γρήγορους τρόπους για να γυμνάσετε και να ενδυναμώσετε όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος σας, από τους ώμους και τα χέρια μέχρι τους γοφούς και τα πόδια, οι οποίοι συνεργάζονται και δουλεύουν συγχρόνως, χωρίς να καταπονήσετε τις αρθρώσεις και τα οστά, όπως συμβαίνει με το τρέξιμο ή να έχετε κίνδυνο τραυματισμού, όπως συμβαίνει με τα βάρη, λόγω της άνωσης και την πυκνότητας του νερού που υποστηρίζει το σώμα. Για αυτό και θεωρείται μία από τις ασφαλέστερες μορφές άσκησης για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες και ιδανική για την αντιμετώπιση πόνων και τραυματισμών. Η κολύμβηση χαρίζει ελαστικότητα, απλώς σκεφτείτε το στρέτσινγκ που κάνετε στους μυς και στην περιτονία ή φάσια, τον συνδετικό ιστό του σώματος, καθώς τεντώνουν και μακραίνουν σε κάθε κίνηση. Ως αερόβια άσκηση, το κολύμπι αποτελεί μία από τις καλύτερες καρδιοαναπνευστικές ασκήσεις. Αυξάνει την καρδιακή ενέργεια και αντοχή, ενδυναμώνει τους πνεύμονες, συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος και μειώνει την αρτηριακή πίεση. Βοηθάει επίσης στην απώλεια βάρους, με μισή ώρα κολύμπι καίτε 250 θερμίδες. Λόγω του κρύου νερού και της αντίστασης που έχει, επιταχύνει το μεταβολισμό ακόμα και όταν βγείτε από τη θάλασσα. Και τέλος, αλλά όχι τελευταίο, το κολύμπι στη θάλασσα είναι ένα από τα λίγα φυσικά μαγικά συστατικά για την καταπολέμηση τους άγχους και την απομάκρυνση της αρνητικής ενέργειας, την ανάκτηση ψυχικής ενέργειας, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη διατήρηση της νεανικότητας μας. Έρευνα που παρουσιάστηκε στο Αμερικανικό Κολέγιο Αθλητιατρικής, έδειξε πως οι κολυμβητές μπορεί να δείχνουν και είκοσι χρόνια νεότεροι από την πραγματική τους ηλικία!
Tip: για να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα, εναλλάσσετε τα διαφορετικά είδη κολύμβησης ελεύθερο, πρόσθιο, πεταλούδα, ύπτιο.

Δείτε επίσης

10 καθημερινές ασκήσεις γιόγκα στο σπίτι για καλό και γερό σώμα

Όταν ο χρόνος πιέζει, υπάρχουν δέκα ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε στο σπίτι και σας δίνουν την ενέργεια, τη δύναμη και την ευλυγισία…