Αρχική / Working Out Well / Δεν έχετε χρόνο για γυμναστική;

Δεν έχετε χρόνο για γυμναστική;


Σχέσεις, οικογένεια, παιδιά, δουλειές, τρεχάματα, υπάρχουν πολλοί λόγοι ή δικαιολογίες για το χρόνο που δεν υπάρχει για να ασκηθείτε. Ακόμα όμως και αν βρεθεί και γνωρίζετε πόσο καλό κάνει στην υγεία, αλλά και στην ομορφιά σας, να είσαστε σε καλή φυσική κατάσταση, θέλετε να τον αξιοποιήσετε διαφορετικά.

Υπάρχουν πολλές κατηγορίες που μπορούμε να κατατάξουμε τους ανθρώπους. Μία από αυτές είναι η κατηγορία των ασκούμενων και των μη ασκούμενων.  Ανεξάρτητα από την ηλικία, τους πρώτους θα τους δείτε να γυμνάζονται στο γυμναστήριο, να περπατούν ή να τρέχουν στο πάρκο, να κάνουν πεζοπορία, πιλάτες, χορό  και γιόγκα, να κολυμπούν, να παίζουν τένις ή κάποια άλλη αθλητική δραστηριότητα.  Οι δεύτεροι- ανεξάρτητα πάλι από ηλικία- όσο  και αν έχουν τη διάθεση (θεωρητικά) θα βρίσκουν κάθε δικαιολογία, να το αναβάλουν για την επόμενη φορά.  Δεν προλαβαίνουν,  έχουν δουλειές, είναι κουρασμένοι, είναι αδιάθετοι, πονάει ο ώμος, το χέρι, το πόδι, είναι καλοκαίρι και κάνει ζέστη, είναι χειμώνας και κάνει κρύο. Αν  κάτι  από αυτά σας θυμίζουν τον εαυτό σας, ξέρετε ότι ανήκετε σε αυτή την κατηγορία.   Όμως αυτή η αναβολή δεν είναι καλή.
Και το σώμα σας το ξέρει, γιατί δεν έχει φτιαχτεί για να αδρανεί.

Κάθε σωματική δραστηριότητα έχει ευεργετικές επιδράσεις σε όλα τα επίπεδα της υγείας και τη  ζωής μας. Δυναμώνει  το μυϊκό, το σκελετικό και το καρδιοαναπνευστικό σύστημα, διεγείρει το μεταβολισμό, αυξάνει την πνευματική απόδοση, προστατεύει από παθολογικά προβλήματα και ψυχικές παθήσεις, βελτιώνει την εικόνα σας.  Έρευνες έχουν δείξει ότι ακόμα και λίγα λεπτά την ημέρα παίζουν ρόλο: 10 με 15 λεπτά περπάτημα την ημέρα χαμηλώνουν την πίεση του αίματος έως και εννέα ώρες και  βελτιώνουν την καρδιοαναπνευστική κατάσταση δυναμώνοντας την καρδιά και τους πνεύμονες.  Η κίνηση τονώνει τους μύες και η σμίλευση που θα αποκτήσει το σώμα σας,  θα σας κάνει να δείχνετε πιο ωραία και νέα! Επίσης θα έχετε περισσότερο ενέργεια και από ψυχολογικής πλευράς λιγότερο άγχος και θετικότερη άποψη για τη ζωή. Ειδικά αυτόν τον καιρό που όλοι έχουμε ανάγκη από λίγη αισιοδοξία!
7 tips για να βάλετε την άσκηση στο πρόγραμμα σας:
-Αν η λέξη γυμναστική δεν σας αρέσει, αντικαταστήστε την με μία άλλη.
-Δείτε το ανέβασμα της σκάλας, το περπάτημα για τα μαγαζιά, τη βόλτα με το παιδικό καρότσι ή τη βόλτα με το σκύλο σαν το πιο φθηνό τρόπο να ασκηθείτε.
-Σκεφτείτε τι είναι αυτό που θα σας δώσει χαρά, θα σας δραστηριοποιήσει και αρχίστε το.
-Αν δεν σας αρέσουν τα μεγάλα γυμναστήρια, υπάρχουν τα μικρά στούντιο και ακόμα καλύτερα η άνεση του σπιτιού σας.
-Εκμεταλλευτείτε τις δουλειές του σπιτιού.
-Αλλά και το χρόνο αναμονής στις τράπεζες, στις στάσεις ή οπουδήποτε αλλού, κάνοντας ασκήσεις που ενδυναμώνουν τους κοιλιακούς (τραβώντας τον αφαλό μέσα και πίσω προς τη σπονδυλική στήλη) και τους μυς της πυέλου (μέσα και προς τα πάνω).
-Θυμηθείτε, και μερικά λεπτά την ημέρα φέρνουν αποτέλεσμα.

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…