Αρχική / Looking Well / Για όμορφα μάτια

Για όμορφα μάτια

thumb_blue-eyes-beauty

Το πρώτο πράγμα που κοιτάμε στον καθρέφτη το πρωί, όταν ξυπνάμε, είναι το πώς φαινόμαστε. Και ένα από τα σημεία του προσώπου μας που φανερώνουν την κατάσταση της υγείας μας, είναι τα μάτια. Μαύροι κύκλοι, πρηξίματα, σακούλες και λεπτές γραμμές αποκαλύπτουν και τον τρόπο ζωής που ακολουθούμε. Με καθημερινή φροντίδα και κάνοντας ασκήσεις face yoga μπορείτε να καθυστερήσετε τα σημάδια που φέρνει ο χρόνος.
Λεπτές γραμμές και ρυτίδες
Η αντιγηραντική φροντίδα είναι ένα από τα βασικότερα βήματα που πρέπει να κάνουμε στην καθημερινή περιποίηση ώστε να καθυστερήσουμε την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και ρυτίδων, στις εξωτερικές γωνιές των ματιών, στο «πόδι της χήνας» όπως αποκαλείται αυτή η περιοχή. Για αυτό και σκόπιμο είναι η κρέμα που θα χρησιμοποιήσετε να παρέχει αντιγηραντική δράση που ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου και αντιοξειδωτική προστασία.
Άσκηση: η παρακάτω άσκηση είναι γνωστή και ως άσκηση φυσικού μπότοξ. Τοποθετείτε τους δείκτες σας στην άκρη των φρυδιών σας. Ανοίγετε τα μάτια πολύ και τραβάτε προς τις άκρες, δημιουργώντας ένταση μεταξύ τους. Κρατάτε 10’’ και επαναλαμβάνετε άλλες 2 φορές.
Μαύροι κύκλοι
Κατά κύριο λόγο οφείλονται σε έλλειψη ύπνου. Σε αρκετές περιπτώσεις, σχέση έχει η κληρονομικότητα και η κακή κυκλοφορία του αίματος. Αν οι κύκλοι είναι πολύ έντονοι, καλό είναι να ζητήσετε ιατρική γνώμη για το ενδεχόμενο παθολογικών καταστάσεων. Κομπρέσες, μάσκες και ειδικά πατς κάτω από τα μάτια βοηθούν στην αποσυμφόρηση, ενώ το κονσίλερ σε υγρή μορφή κοντά στη φυσική σας απόχρωση, που θα βάλετε πριν το μέικ-απ, θα τους καλύψει με επιτυχία.
Άσκηση: «V». Τοποθετείτε το μέσο δάχτυλο ανάμεσα στα φρύδια σας και τους δείκτες στην εξωτερική γωνία. Κοιτάτε πάνω και προς τη γέφυρα της μύτης, κάνοντας έναν ελαφρύ στραβισμό. Νιώστε τα κάτω βλέφαρα σας να κουνιούνται όσο περισσότερο γίνεται. Χαλαρώνετε και επαναλαμβάνετε άλλες 6 φορές. Τελειώνετε την άσκηση έχοντας τα μάτια κλειστά και πιέζοντας για 10’’.
Σακούλες και πρηξίματα
Οι σακούλες και τα πρηξίματα εμφανίζονται εξαιτίας διαφόρων καταστάσεων, αλλά ο βασικότερος παράγοντας είναι η ηλικία. Επιδεινώνονται με τις ορμονικές διαταραχές, ενισχύονται από την κακή κυκλοφορία του αίματος και χειροτερεύουν με το αλκοόλ, το αλάτι, τα πικάντικα φαγητά, αλλά και τη συνήθεια να κοιμόμαστε μπρούμυτα. Για να βελτιώσετε την εικόνα πρέπει να αυξήσετε τη διατροφή σας σε λαχανικά και φρούτα, να περιορίσετε τις τροφές που προκαλούν κατακράτηση και να πίνετε πολύ νερό. Βοηθούν επίσης οι κομπρέσες με βαμβάκι βουτηγμένο σε χαμομήλι ή τσάι. Για προϊόν, επιλέξτε ένα ελαφρύ με δροσερή υφή και με αποσυμφορητική δράση.
Άσκηση: για να ενεργοποιήσετε τη λέμφο και να ενισχύσετε τη μικροκυκλοφορία γύρω από την περιοχή των ματιών, τοποθετείστε τους δείκτες στο τέλος των φρυδιών σας και κάνετε απαλά και ελαφρά χτυπηματάκια γύρω από τα μάτια μέχρι την αρχή των ζυγωματικών σας και συνεχίστε στις εσωτερικές μεριές των ματιών σας. Επαναλαμβάνετε ακολουθώντας την αντίθετη φορά.

Δείτε επίσης

Estée Lauder, γιορτάζει την 25η επέτειο της Εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού

Το πρωτοποριακό όραμα της Έβελυν Λώντερ και το έργο της γιορτάζεται φέτος…