Estée Lauder, γιορτάζει την 25η επέτειο της Εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού

 

Ο Οκτώβριος έχει χρώμα ροζ. Είναι ο μήνας αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού, με σύμβολο την ροζ κορδέλα. Φέτος, η Estée Lauder Companies γιορτάζει την 25η επέτειο της Εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού, μία ιστορία που ξεκίνησε 1992 με οραματίστρια την Έβελυν Λώντερ, διαπιστώνοντας πως οι γυναίκες τότε πέθαιναν από τη νόσο και κανείς δεν μιλούσε γι’ αυτό. Έχοντας περάσει η ίδια καρκίνο του μαστού, προβληματισμένη από την έλλειψη της επίγνωσης, αλλά και της χρηματοδότησης και των πόρων που απαιτούνται για να ξεπεραστεί αυτή η ασθένεια, γνωρίζεται με την Αλεξάνδρα Πέννεϋ (πρώην αρχισυντάκτρια του περιοδικού SELF) και δημιουργούν τη ροζ κορδέλα, βάζοντας τα την στα καταστήματα της εταιρίας σε όλη την Αμερική. Ένα χρόνο αργότερα, η Evelyn ίδρυσε το Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό, για τη άντληση χρηματοδότησης η οποία θα αφορούσε αποκλειστικά την έρευνα για τον καρκίνο του μαστού. Σήμερα, χάρη σε αυτή το όραμα, την πρωτοβουλία και το έργο, η ροζ κορδέλα- συνώνυμη με την υγεία του μαστού, έγινε κίνημα και είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο με περισσότερες από 70 χώρες να συμμετέχουν και να συνδέεται με περισσότερες από 60 οργανώσεις για τον καρκίνο.

• 150 εκατομμύρια ροζ κορδέλες έχουν διανεμηθεί παγκοσμίως μέσω τους πάγκους ομορφιάς των μαρκών της εταιρίας παγκοσμίως.
• Περισσότεροι από 1.000 φωταγωγήσεις έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο για να ευαισθητοποιήσουν για τον καρκίνο του μαστού και να τιμήσουν εκείνους που τους άγγιξε η ασθένεια. Στην Ελλάδα, φέτος, φωταγωγήθηκε το Παναθηναϊκό Στάδιο.
• Έχουν συγκεντρωθεί περισσότερα από 70 εκατομμύρια δολάρια για τη χρηματοδότηση της παγκόσμιας έρευνας, της εκπαίδευσης και των ιατρικών υπηρεσιών, σώζοντας ζωές και βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής.
• 225 επιχορηγήσεις ιατρικής έρευνας χρηματοδοτήθηκαν μέσω του BCRF (56 εκατομμύρια δολάρια από τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια) που αντιστοιχούσαν σε 1.120.000 ώρες έρευνας.
• Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού μειώθηκαν κατά 38% τα τελευταία είκοσι χρόνια.
• Τα ποσοστά επιβίωσης των τελευταίων πέντε ετών είναι μεγαλύτερα από 90% όταν ο καρκίνος του μαστού διαγιγνώσκεται εγκαίρως.
• Οι θεραπείες προσαρμόζονται στον τύπο καρκίνου του μαστού ενός ατόμου, επειδή τώρα γνωρίζουμε
ότι ο καρκίνος του μαστού δεν είναι μια ασθένεια, αλλά πολλοί διαφορετικοί τύποι ασθένειας
• Η χειρουργική επέμβαση δεν είναι τόσο επεμβατική, και σήμερα οι περισσότερες γυναίκες μπορούν να υποβληθούν σε αφαίρεση όγκου και όχι σε πλήρη αφαίρεση του μαστού (μαστεκτομή).

Ωστόσο, η δουλειά δεν έχει τελειώσει. Αν και τα θανατηφόρα ποσοστά του καρκίνου του μαστού μειώνονται τα τελευταία 25 χρόνια, γυναίκες και οι άνδρες σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να προσβάλλονται και να πεθαίνουν από την ασθένεια. Και εμείς, με τον τρόπο μας θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε την εκστρατεία όπως κάνουμε όλα αυτά τα χρόνια φορώντας το ροζ βραχιόλι που τόσο όμορφα σχεδίασε για άλλη μία χρονιά ο σχεδιαστής Δούκας. Τα βραχιόλια θα διατίθενται όλο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10 ευρώ, από τα σημεία διάθεσης προϊόντων της Estee Lauder και από τα φαρμακεία μέσω της Darphinσε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Την Δευτέρα 30 Οκτωβρίου, σε συνεργασία με το Zοnars, διοργανώνεται το καθιερωμένο Φιλανθρωπικό Pink Ribbon Dinner με στόχο να συγκεντρωθούν χρήματα για την υποστήριξη της Ε.Μ.Ε.Ι.Σ. Μια ομάδα Ιατρών και Εθελοντών που σκοπός τους είναι η ίαση και η στήριξη ανασφάλιστων και οικονομικά αδύναμων γυναικών με καρκίνο μαστού. Η τιμή της πρόσκλησης είναι 100 ευρώ.