Δευτέρα , 20 Νοέμβριος 2017
Αρχική / Looking Well / Το Ροζ Βραχιόλι της Estée Lauder, για τον καρκίνο του μαστού.

Το Ροζ Βραχιόλι της Estée Lauder, για τον καρκίνο του μαστού.

Tον Οκτώβριο του 1992,  η Έβελυν Λώντερ μαζί με την Αλεξάνδρα Πένεει ξεκίνησαν την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού και δημιούργησαν το ροζ κορδελάκι, σε μία προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουν τη σημασία που έχει η πρόληψη στην υγεία των γυναικών.  Από τότε, παγκόσμια ο Οκτώβριος είναι ο μήνας συνυφασμένος για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.  Φέτος,  η Estée Lauder Companies δεν γιορτάζουν  μόνο τα 20 χρόνια από την έναρξη της εκστρατείας αλλά και τη ζωή και την κληρονομιά της ιδρύτριας. Το θέμα της καμπάνιας για το 2012 είναι η Δύναμη. «Πιστέψτε σε ένα κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού. Είμαστε εδώ για να γίνει πραγματικότητα» , υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της  εταιρείας να νικήσει τον καρκίνο μέσω της εκπαίδευσης και της ιατρικής έρευνας.  Πρόσωπο για την Ελλάδα είναι η Ελένη Μενεγάκη που συμμετείχε εθελοντικά και φωτογραφίζεται φορώντας το νέο Ροζ Βραχιόλι , δημιουργία,  για έβδομη συνεχή χρονιά, του σχεδιαστή Δούκα Χατζηδούκα. Σε σχήμα οβάλ, είναι από ανάγλυφο μέταλλο απεικονίζοντας την γκρο  κορδέλα και έχοντας ένα μικρό μεταλλικό charm.  Και επειδή ο καρκίνος του μαστού δεν πλήττει μόνο τις γυναίκες,  το ροζ βραχιόλι κυκλοφορεί και σε γκρι χρώμα για τους άνδρες.

Θα το βρείτε στα σημεία πώλησης της Estée Lauder  σε όλη την Ελλάδα. Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής».

Δείτε επίσης

Michael Kors, Sexy Ruby, ένα άρωμα εμπνευσμένο από το μαγνητικό ρουμπίνι.

Θηλυκότητα, πολυτέλεια, τόλμη και αποπλάνηση αποπνέει το καινούριο άρωμα...