Δευτέρα , 11 Δεκέμβριος 2017
Αρχική / Looking Well / Μήπως το στρες φανερώνεται στο δέρμα σας;

Μήπως το στρες φανερώνεται στο δέρμα σας;

Όσο και να προσπαθήσετε να καλύψετε τα συναισθήματα σας δεν μπορείτε να κάνετε κάτι ώστε να μην αποκαλυφτούν στο δέρμα σας. Ξυπνάτε μία ωραία μέρα και βλέπετε στον καθρέφτη ένα σπυράκι να έχει κάνει την εμφάνιση του εκεί που δεν βγάζατε. Ίσως προσέξατε και μερικές γραμμές πιο έντονες στο μέτωπο ή ανάμεσα στα φρύδια. Μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικά, αλλά είναι αρκετά για να σας χαλάσουν την εικόνα και να σας δημιουργήσουν μία ακόμη αρνητική σκέψη για το χρόνο που περνάει. Αν προσθέσετε και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια βιώνουμε μία δύσκολη οικονομική κατάσταση μη γνωρίζοντας μέχρι που μπορεί να πάει, το στρες όχι μόνο έχει χτυπήσει την πόρτα μας αλλά έχει εισβάλλει βίαια απειλώντας την υγεία και επηρεάζοντας την ομορφιά μας.

Τόσο η ψυχική όσο και η σωματική υγεία σας αντανακλάται στην εξωτερική σας εικόνα. Το δέρμα χάνει τη φωτεινότητα και ζωτικότητα του, μπορεί να γίνει πιο λιπαρό λόγω της αύξησης των επιπέδων κορτιζόλης, μιας ορμόνης με αντιφλεγμονώδη και ανοσοποιητική δράση η οποία συμβάλλει σε πολλές λειτουργίες του μεταβολισμού, οι ρυτίδες γίνονται πιο βαθιές, μαύροι κύκλοι διαγράφονται κάτω από τα μάτια, σπυράκια ή έρπις εμφανίζονται, μειώνονται οι φυσικές του άμυνες και γίνεται πιο ευαίσθητο και ευάλωτο. Αν και το στρες είναι μία φυσική άμυνα του οργανισμού απέναντι σε κάτι που τον απειλεί και μερικά σημάδια είναι άμεσες αντιδράσεις σε κάποιο γεγονός, τα περισσότερα είναι ενδείξεις προειδοποίησης ότι πρέπει να δράσετε και να αντιμετωπίσετε τα πράγματα διαφορετικά. Όσον αφορά την ομορφιά σας, η καλύτερη φροντίδα που μπορείτε να δώσετε είναι να επιλέξετε καλλυντικά προϊόντα που να περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά στη σύνθεση τους. Όπως βιταμίνες Α, C και Ε, εκχυλίσματα από ρόδι, goji berry ή πράσινο τσάι που περιέχουν πολυφαινόλες οι οποίες προστατεύουν από φλεγμονές και δρουν κατά των ελεύθερων ριζών και να την ενισχύσετε με συμπληρώματα που να περιλαμβάνουν ψευδάργυρο και σελήνιο. Ωστόσο, για να έχετε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, πέρα από αυτή τη φροντίδα χρειάζεται μία ολιστική προσέγγιση στην αντιμετώπιση του στρες, ακολουθώντας μερικές πρακτικές:

– Βάλετε την άσκηση συστηματικά στο πρόγραμμα της εβδομάδας. Όχι μόνο θα δυναμώσετε και θα αποκτήσετε ένα καλλίγραμμο το σώμα σας που θα τονώσει την αυτοπεποίθηση σας, αλλά θα βοηθήσει στη ρύθμιση των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου οι οποίοι ελέγχουν τη διάθεσή και κατά προέκταση το άγχος.

– Φροντίστε να πηγαίνετε για το βραδινό ύπνο μία συγκεκριμένη ώρα. Αν δεν σας παίρνει εύκολα ο ύπνος, προσθέστε μία σταγόνα αιθέριο έλαιο λεβάντας στο μαξιλάρι σας.

– Τρώτε σωστά και ισορροπημένα γεύματα και αποφεύγετε να κοιμηθείτε με γεμάτο το στομάχι

– Μάθετε να χαλαρώνετε με ασκήσεις βαθιών αναπνοών

– Αφιερώνετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας, κάνοντας κάτι αποκλειστικά δικό σας.

– Αν είσαστε από τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πουν όχι, πάρτε την απόφαση ότι δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα και συγχρόνως.

– Να μην αναλαμβάνετε περισσότερα πράγματα που μπορείτε να διεκπεραιώσετε υπερτιμώντας με αυτό τον τρόπο τις αντοχές σας

– Χαμογελάτε και γελάτε, εκτιμήστε τα μικρά, ωραία πράγματα στη διάρκεια της μέρας και δώστε χρόνο να απολαύσετε τα μεγαλύτερα.

Δείτε επίσης

Urban Decay, Vice Metal Meets Matte Lipstick Palette, για τις γυναίκες που λατρεύουν τα κραγιόν

Αν τα κραγιόν είναι η αδυναμία σας...