Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας #62

Η άσκηση της εβδομάδας #62

Stretching – ισχία, γόνατα και γλουτοί

Σε πολλούς, η καθιστή θέση οκλαδόν, θεωρείται μία εύκολη θέση. Όταν όμως οι γλουτιαίοι μυς, ο απιοειδής και τα ισχία είναι σφικτά, δεν είναι και η πιο άνετη. Η εμπρόσθια κάμψη κορμού θα κάνει τους μυς πιο ευλύγιστους και την άρθρωση πιο εύκαμπτη. Επιπλέον, επιμηκύνει τη σπονδυλική στήλη, δίνοντας χώρο ανάμεσα στους σπονδύλους κα ηρεμεί το νευρικό σύστημα. Ωστόσο, θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από κύφωση και η διάταση να εκτελείται με επίπεδη πλάτη.

Σε καθιστή θέση σταυρώνετε τα πόδια το ένα μπροστά από το άλλο. Βάζετε τα χέρια σας μπροστά και σιγά-σιγά, αρχίζετε να σκύβετε προς το έδαφος. Κατεβαίνετε μέχρι εκεί που μπορείτε και μένετε για 5 βαθιές αναπνοές. Έρχεστε στην αρχική θέση και επαναλαμβάνετε τη διάταση βάζοντας το άλλο πόδι μπροστά.

Σημεία προσοχής: Αποφύγετε να καμπουριάσετε την πλάτη. Το θέμα δεν είναι να κατέβει το κεφάλι αλλά να κάνει κάμψη το σώμα – έχετε τους γλουτούς στο έδαφος- πηγαίνετε μπροστά μέχρι εκεί που δεν σηκώνεται ο κόκκυγας.

Photo 17-11-15 - 9 13 39 π.μ.

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…