Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας #30

Η άσκηση της εβδομάδας #30

Side series – Inner Thigh Lifts

Είσαστε σε πλευρική θέση με το κάτω χέρι, τον ώμο, το κεφάλι, τον κορμό και τα πόδια ευθυγραμμισμένα. Τοποθετείτε το άλλο χέρι μπροστά σας σε ορθή γωνία με απλωμένη την παλάμη και τραβάτε πίσω προς την σπονδυλική στήλη τον αφαλό για να διατηρήσετε τη σταθερότητα. Λυγίζετε το αριστερό πόδι και το φέρνετε μπροστά από το δεξί, με το πέλμα να ακουμπάει στο πάτωμα. Παίρνετε εισπνοή και με την εκπνοή σηκώνετε το τεντωμένο σας πόδι στο ύψος της λεκάνης, στρέφοντας ελαφριά τη φτέρνα προς τα πάνω. Το κατεβάζετε με την εισπνοή, χωρίς ωστόσο να το αφήσετε να ακουμπήσει στο πάτωμα. Επαναλαμβάνετε 10 φορές από κάθε πλευρά.

Σημεία προσοχής: να είναι το σώμα σας ευθυγραμμισμένο και το πάνω μέρος του κορμού σας σταθερό στην εκτέλεση της άσκησης- σηκώνετε το πόδι όσο πιο ψηλά μπορείτε – μη λυγίζετε το πόδι καθώς το σηκώνετε.

Tips: για να διατηρήσετε το κορμό σας σταθερό τεντώστε καλά το χέρι που ακουμπάει το κεφάλι σας – αν είναι δύσκολο να κρατήσετε το λυγισμένο πόδι μπροστά, φέρτε το πίσω από το άλλο. Σε αυτή τη θέση, το σώμα σας θα έχει μία ελαφριά κλίση προς τα πίσω, προσέξτε όμως να μην πέσει πίσω.

inner-thigh-lift

Δείτε επίσης

Ένα γρήγορο πρόγραμμα εκγύμνασης πριν τις διακοπές

Λίγος καιρός έμεινε μέχρι τις διακοπές. Για να είσαστε σε φόρμα στην παραλία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφιερώστε 20 λεπτά…