Αρχική / Working Out Well / Η άσκηση της εβδομάδας

Η άσκηση της εβδομάδας

Ενδυνάμωση των μυών της περιοχής της λεκάνης

Το πιλάτες δεν δίνει μόνο σημασία στους βαθιούς κοιλιακούς μύες, αλλά και στους μύες της πυέλου για να δημιουργήσει ένα γερό υπόβαθρο και για να αυξήσει τον έλεγχο της κύστης. Φανταστείτε τους σαν μία αιώρα που απλώνεται στο μπροστινό, πίσω και πλαινό μέρος των οστών της λεκάνης. Όταν τραβάτε μέσα τον αφαλό και ενεργοποιείτε τον εγκάρσιο, ενεργοποιείτε και τους μυες της πυέλου. Ο πιο εύκολος τρόπος για να τους βρείτε είναι να προσποιηθείτε ότι θελετε να πάτε στην τουαλέτα. Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα στο άνοιγμα των ισχίων, τα πέλματα παράλληλα και τα χέρια τεντωμένα δίπλα στη λεκάνη. Πάρτε εισπνοή και με την εκπνοή «τραβήξτε» τους και κρατήστε τους για τρεις χρόνους. Χαλαρώνετε και επαναλαμβάνετε για 10 φορές. Προσοχή όμως, όταν κάνετε αυτή την άσκηση να μην σφίγγετε τους μυς των γλουτών ή των ποδιών.

Μπορείτε να κάνετε την άσκηση καθιστοί ή όρθιοι.

ii_14893f8589442fe8

Δείτε επίσης

Η άσκηση που κάνει θαύματα

Με τα οφέλη που προσφέρει στο σώμα, στην υγεία και στην ευεξία μας, το κολύμπι είναι η καλύτερη άσκηση να κάνετε στις διακοπές σας…